• Πώς μια ζωγραφιά σου μπορεί να ζωντανέψει και να πετάξει!

    Ένα διαδραστικό έργο τέχνης από τον Dominic Harris. Ο Dominic Harris, διεθνώς αναγνωρισμένος για τα διαδραστικά έργα του, δημιουργεί ένα μεγαλειώδες, συμμετοχικό έργο τέχνης που καλεί επισκέπτες κάθε ηλικίας να συμμετάσχουν σε ένα μοναδικό ταξίδι δημιουργικότητας. Η έμπνευση για το έργο προέρχεται από τα απλά, αλλά βαθιά σχέδια που είχαν κάνει τα παιδιά του Κάρολου …

    More
  • Pictograms: Η oπτική επικοινωνία από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα

    Η επικοινωνία μέσω εικόνας είναι κάτι που το κάνουμε καθημερινά, χωρίς καν να το σκεφτόμαστε. Αλλά ξέρεις ότι τα σύμβολα που χρησιμοποιούμε σήμερα έχουν τις ρίζες τους σε κάτι πολύ παλιό; Ας κάνουμε ένα μικρό ταξίδι πίσω στον χρόνο για να δούμε πώς τα pictograms – αυτά τα πρώτα σχέδια που επικοινωνούσαν μηνύματα πριν από …

    More
  • Πώς να ξεκινήσεις το δικό σου podcast από το 0 με 0 budget: Διάβασε πώς το έκανα εγώ

    “Κάτι τρέχει στο ταβάνι” | Pod.gr Σου ‘χει τύχει κι εσένα να χαζεύεις το ταβάνι, ενώ όλα τρέχουν γύρω σου και εσύ έτσι απλά να σταματάς τον χρόνο για μια στιγμή; Συστηθήκαμε; Εγώ είμαι η Αγάπη και είμαι designer. Ετοιμάσου να έρθεις παρέα στον κόσμο μου. Πάρε το καφεδάκι και έλα να κάνουμε ένα διάλειμμα …

    More
  • Πώς η ταινία Wicked έχτισε hype πριν καν βγει στις αίθουσες!

    Η προώθηση της ταινίας Wicked δεν είναι απλώς μια τυπική κινηματογραφική καμπάνια. Είναι ένα σχολείο για το πώς μπορείς να χτίσεις ένα ολοκληρωμένο storytelling γύρω από ένα προϊόν, να αξιοποιήσεις τα εργαλεία μάρκετινγκ στο έπακρο και να κρατήσεις το κοινό σου σε αγωνία για μήνες. Ας δούμε πώς το Wicked καταφέρνει να δημιουργήσει τέτοιο buzz …

    More
  • Mini Webinar για shop | Χριστουγεννιάτικο περιεχόμενο

    More
  • Οι Εταιρίες στο Gaming & Metaverse: Τι συμβαίνει εκεί έξω;

    Το gaming και το metaverse είναι, χωρίς υπερβολή, το μέλλον της ψυχαγωγίας και του marketing. Πολλές εταιρίες έχουν ήδη βουτήξει σε αυτούς τους ψηφιακούς κόσμους, ψάχνοντας νέους τρόπους να συνδεθούν με εμάς – το κοινό τους. Και δεν μιλάμε απλά για διαφημίσεις. Οι εταιρίες πια δημιουργούν ολόκληρες εμπειρίες. Gaming και Virtual εμπειρίες: Νέες προσεγγίσεις μάρκετινγκ …

    More
  • Γραφίστας: Το επάγγελμα που (ούτε η μάνα μου) δεν καταλάβαινε (sorry mama)

    Ξεκίνησα ως γραφίστας – ή μάλλον, αυτό έλεγε το πτυχίο μου: “Τεχνικός Γραφίστας Ηλεκτρονικής Σχεδίασης Εντύπου” από τη σχολή ΔΕΛΤΑ. Αλλά να σας πω κάτι; Ποτέ δεν μου άρεσε η λέξη “γραφίστας.” Κάτι πάνω της μου φαινόταν… κάπως. Δεν ξέρω αν έφταιγε που θύμιζε περισσότερο τεχνικό επάγγελμα παρά δημιουργικό. Το designer, από την άλλη, είχε …

    More
  • Όταν το KFC σου λέει «Γλείψε το χαρτί μας» και εσύ το κάνεις

    4 λεπτά χρόνος ανάγνωσης | Να πω την αλήθεια, όταν είδα το χαρτί, το πρώτο που σκέφτηκα ήταν: Έχει θερμίδες; Αν δεν έχει, γιατί να πάρω το μπέργκερ και να μην πάρω απλώς μια στοίβα από αυτά; Να τα γλείφω, χωρίς τύψεις; χαχαχαχα Όταν μια ιδέα στο μάρκετινγκ μπορεί να σε κάνει να αναρωτηθείς κάτι …

    More
  • Πόσο θα πλήρωνες για ένα σακουλάκι από τσιπς;

    Μην βιαστείς να απαντήσεις, γιατί η Balenciaga σου έχει την τέλεια απάντηση: $1,800 για ένα πορτοφόλι που μοιάζει με… σακουλάκι τσιπς! Αν σου φαίνεται παράλογο, τότε η καμπάνια αυτή πέτυχε τον σκοπό της, γιατί ακριβώς σε αυτό ποντάρει. Πάμε να δούμε τι κρύβεται πίσω από αυτή την “τραγανή” στρατηγική. Η Balenciaga χρησιμοποιεί την τέχνη της …

    More