Ένα τεράστιο Μουσείο Ψευδαισθήσεων άνοιξε στο Λας Βέγκας
By
Ένα τεράστιο Μουσείο Ψευδαισθήσεων άνοιξε στο Λας Βέγκας, και η Κροατική ομάδα Šanavala Concept Store ανέλαβε να του δώσει ζωή στον κόσμο της ψυχαγωγίας. Το μουσείο προσφέρει μια εμπειρία που σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό, παίζοντας με την αντίληψη και αναδεικνύοντας το αδύνατο. Και το σύνθημά του; Απλά “WOW”. Μια λέξη παγκοσμίως αναγνωρίσιμη που λέει τα πάντα.
Η δημιουργική ομάδα της Šanavala Concept Store δούλεψε πάνω στο branding αυτού του μουσείου για πάνω από 6 μήνες. Το Μουσείο των Οπτικών Ψευδαισθήσεων θέλει να γίνει διεθνώς αναγνωρίσιμο, έχοντας ανταγωνισμό από όλο τον κόσμο. Και στο Λας Βέγκας, όπου οι επιλογές διασκέδασης είναι ανεξάντλητες, έπρεπε να τραβήξουν τα βλέμματα με έναν ξεχωριστό, εντυπωσιακό τρόπο. Το αποτέλεσμα είναι μια εκστρατεία που επικοινωνεί το μοναδικό του μήνυμα σε έναν ανταγωνιστικό χώρο.
Και για να επεκταθεί η επιτυχία, η εκστρατεία πρέπει να είναι εφαρμόσιμη παγκοσμίως. Ένα από τα σημαντικά μέσα είναι το 3D Deep screen, που βρίσκεται στον κεντρικό δρόμο του Λας Βέγκας και αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Ocean Outdoor από το Λονδίνο. Είναι μια εκστρατεία γεμάτη “wow” στιγμές που κερδίζουν τα βλέμματα στην πόλη της διασκέδασης, το Λας Βέγκας.
Credits: Creative Director: Ivan Tanić Creative Director: Ivan Pavičić Art Director: Nebojša Cvetković Account Director: Stipe Bačić Marketing Director: Kata Prolić Brand Manager: Marija Kobak Head of Designer: Jovica Opačić Content Marketing Strategist: Lana Herječek
Join my Newsletter
Αν θέλεις να έχεις μαζεμένη όλη τη δημιουργικότητα του κόσμου σε ένα email κάνε εγγραφή στο newsletter για να έρχομαι κάποιες Κυριακές για καφέ, ποτό!! Βάλε το email σου γιατί απρόσκλητη δεν έρχομαι 🙂
Ένα τεράστιο Μουσείο Ψευδαισθήσεων άνοιξε στο Λας Βέγκας
Ένα τεράστιο Μουσείο Ψευδαισθήσεων άνοιξε στο Λας Βέγκας, και η Κροατική ομάδα Šanavala Concept Store ανέλαβε να του δώσει ζωή στον κόσμο της ψυχαγωγίας. Το μουσείο προσφέρει μια εμπειρία που σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό, παίζοντας με την αντίληψη και αναδεικνύοντας το αδύνατο. Και το σύνθημά του; Απλά “WOW”. Μια λέξη παγκοσμίως αναγνωρίσιμη που λέει τα πάντα.
Η δημιουργική ομάδα της Šanavala Concept Store δούλεψε πάνω στο branding αυτού του μουσείου για πάνω από 6 μήνες. Το Μουσείο των Οπτικών Ψευδαισθήσεων θέλει να γίνει διεθνώς αναγνωρίσιμο, έχοντας ανταγωνισμό από όλο τον κόσμο. Και στο Λας Βέγκας, όπου οι επιλογές διασκέδασης είναι ανεξάντλητες, έπρεπε να τραβήξουν τα βλέμματα με έναν ξεχωριστό, εντυπωσιακό τρόπο. Το αποτέλεσμα είναι μια εκστρατεία που επικοινωνεί το μοναδικό του μήνυμα σε έναν ανταγωνιστικό χώρο.
Και για να επεκταθεί η επιτυχία, η εκστρατεία πρέπει να είναι εφαρμόσιμη παγκοσμίως. Ένα από τα σημαντικά μέσα είναι το 3D Deep screen, που βρίσκεται στον κεντρικό δρόμο του Λας Βέγκας και αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Ocean Outdoor από το Λονδίνο. Είναι μια εκστρατεία γεμάτη “wow” στιγμές που κερδίζουν τα βλέμματα στην πόλη της διασκέδασης, το Λας Βέγκας.
https://vimeo.com/866718714
CREDIT
Creative Director: Ivan Tanić
Creative Director: Ivan Pavičić
Art Director: Nebojša Cvetković
Account Director: Stipe Bačić
Marketing Director: Kata Prolić
Brand Manager: Marija Kobak
Head of Designer: Jovica Opačić
Content Marketing Strategist: Lana Herječek
Join my Newsletter
Αν θέλεις να έχεις μαζεμένη όλη τη δημιουργικότητα του κόσμου σε ένα email κάνε εγγραφή στο newsletter για να έρχομαι κάποιες Κυριακές για καφέ, ποτό!!
Βάλε το email σου γιατί απρόσκλητη δεν έρχομαι 🙂
Follow me
Linkedin-in
Instagram
Tiktok
Facebook