Η Colgate και η Katy Perry συνεργάζονται για να υψώσουν τη φωνή τους ενάντια στα στερεότυπα ομορφιάς και να ενθαρρύνουν την Gen Z να αγαπήσει το χαμόγελό της.
Η καμπανια της Colgate Αμφισβητεί τα Άπιαστα Πρότυπα Ομορφιάς για το «Τέλεια» Χαμόγελο
Η πίεση για να έχεις ένα «τέλειο» χαμόγελο αυξάνεται συνεχώς. Σε πρόσφατη έρευνα της Censuswide και της Colgate, σχεδόν το 65% των νέων της Gen Z δήλωσαν ότι η πίεση για τέλειο χαμόγελο επηρεάζει αρνητικά την αυτοπεποίθησή τους, με πάνω από 85% να εκφράζουν την επιθυμία να αλλάξουν το χαμόγελό τους.
Έχοντας αυτά τα ανησυχητικά στατιστικά στο μυαλό τους, η Colgate και η συνεργάτης της VML αποφάσισαν να αντιμετωπίσουν την έλλειψη αυτοαποδοχής της νεότερης γενιάς
Η νέα τους καμπάνια, με τίτλο «Το Χαμόγελό μου είναι η Υπερδύναμή μου», έχει ως στόχο να ενδυναμώσει τους νέους ενήλικες να αποδεχτούν τα χαμόγελά τους σε όλα τα «σχήματα, μεγέθη και αποχρώσεις».
Η Colgate λάνσαρε το βίντεο «The Beauty of Gaps» (Η ομορφιά των διαστημάτων) διάρκειας 90 δευτερολέπτων, με ένα διαφορετικό καστ νεαρών ενηλίκων που επιδεικνύουν με περηφάνια τα χαμόγελά τους με διάστημα. Σφυρίζουν τον ύμνο ενδυνάμωσης της Katy Perry, «Roar», καθώς κάνουν καθημερινές δραστηριότητες όπως ποδήλατο, χορό, βάψιμο νυχιών και στέκονται μπροστά στον καθρέφτη γεμίζοντας παιχνιδιάρικα τα κενά τους με οδοντόκρεμα.
Η καμπάνια της Colgate δείχνει τη δύναμη της αφήγησης (storytelling) στο μάρκετινγκ. Αντί να παρουσιάζει ένα πρότυπο ομορφιάς, χρησιμοποίησε μια ιστορία για να αμφισβητήσει τα στερεότυπα και να συνδεθεί με ένα νεαρό κοινό.
Αυτή η προσέγγιση μπορεί να εμπνεύσει και το δικό σου brand. Σκέψου ιστορίες που μπορούν να συνδεθούν με το target audience σου σε συναισθηματικό επίπεδο. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις προσωπικές ιστορίες, ιστορίες πελατών ή ακόμα και φανταστικές αφηγήσεις για να μεταφέρεις το μήνυμα του brand σου με πιο impactful τρόπο.
///Tιπς Φορ γιορ μπίζνες
1. Αμφισβήτησε τα Στερεότυπα: Η Colgate αμφισβητεί το άπιαστο πρότυπο του “τέλειου” χαμόγελου. Σκεφτείτε στερεότυπα που σχετίζονται με το brand σας και βρείτε τρόπους να τα αμφισβητήσετε δημιουργικά.
2. Εστίασε στην Αυτοπεποίθηση: Η καμπάνια εστιάζει στην ενδυνάμωση και την αυτοπεποίθηση. Πώς μπορεί η επικοινωνία σας να βοηθήσει το κοινό σας να νιώσει πιο σίγουρο για τον εαυτό του;
3. Υιοθέτησε την Ποικιλομορφία: Η Colgate παρουσιάζει μια ποικιλία ατόμων με διαφορετικά χαμόγελα. Απεικονίστε την ποικιλομορφία του κοινού σας στην επικοινωνία σας.
4. Δημιούργησε Συναισθηματικό Δεσμό: Η καμπάνια αγγίζει συναισθήματα όπως η πίεση για τελειότητα και η ανάγκη για αποδοχή. Πώς μπορεί η επικοινωνία σας να αγγίξει τα συναισθήματα του κοινού σας;
5. Χρησιμοποίησε Δημιουργικό Storytelling: Η “Ομορφιά των Διαστημάτων” είναι μια ενδιαφέρουσα ιστορία με νόημα. Δημιουργήστε ιστορίες που θα τραβήξουν την προσοχή και θα μείνουν αξέχαστες.
The Beauty of Gaps, a Colgate Story
Η Colgate και η Katy Perry συνεργάζονται για να υψώσουν τη φωνή τους ενάντια στα στερεότυπα ομορφιάς και να ενθαρρύνουν την Gen Z να αγαπήσει το χαμόγελό της.
Η καμπανια της Colgate Αμφισβητεί τα Άπιαστα Πρότυπα Ομορφιάς για το «Τέλεια» Χαμόγελο
Η πίεση για να έχεις ένα «τέλειο» χαμόγελο αυξάνεται συνεχώς. Σε πρόσφατη έρευνα της Censuswide και της Colgate, σχεδόν το 65% των νέων της Gen Z δήλωσαν ότι η πίεση για τέλειο χαμόγελο επηρεάζει αρνητικά την αυτοπεποίθησή τους, με πάνω από 85% να εκφράζουν την επιθυμία να αλλάξουν το χαμόγελό τους.
Έχοντας αυτά τα ανησυχητικά στατιστικά στο μυαλό τους, η Colgate και η συνεργάτης της VML αποφάσισαν να αντιμετωπίσουν την έλλειψη αυτοαποδοχής της νεότερης γενιάς
Η νέα τους καμπάνια, με τίτλο «Το Χαμόγελό μου είναι η Υπερδύναμή μου», έχει ως στόχο να ενδυναμώσει τους νέους ενήλικες να αποδεχτούν τα χαμόγελά τους σε όλα τα «σχήματα, μεγέθη και αποχρώσεις».
Η Colgate λάνσαρε το βίντεο «The Beauty of Gaps» (Η ομορφιά των διαστημάτων) διάρκειας 90 δευτερολέπτων, με ένα διαφορετικό καστ νεαρών ενηλίκων που επιδεικνύουν με περηφάνια τα χαμόγελά τους με διάστημα. Σφυρίζουν τον ύμνο ενδυνάμωσης της Katy Perry, «Roar», καθώς κάνουν καθημερινές δραστηριότητες όπως ποδήλατο, χορό, βάψιμο νυχιών και στέκονται μπροστά στον καθρέφτη γεμίζοντας παιχνιδιάρικα τα κενά τους με οδοντόκρεμα.
Η καμπάνια της Colgate δείχνει τη δύναμη της αφήγησης (storytelling) στο μάρκετινγκ. Αντί να παρουσιάζει ένα πρότυπο ομορφιάς, χρησιμοποίησε μια ιστορία για να αμφισβητήσει τα στερεότυπα και να συνδεθεί με ένα νεαρό κοινό.
Αυτή η προσέγγιση μπορεί να εμπνεύσει και το δικό σου brand. Σκέψου ιστορίες που μπορούν να συνδεθούν με το target audience σου σε συναισθηματικό επίπεδο. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις προσωπικές ιστορίες, ιστορίες πελατών ή ακόμα και φανταστικές αφηγήσεις για να μεταφέρεις το μήνυμα του brand σου με πιο impactful τρόπο.
///Tιπς Φορ γιορ μπίζνες
1. Αμφισβήτησε τα Στερεότυπα:
Η Colgate αμφισβητεί το άπιαστο πρότυπο του “τέλειου” χαμόγελου. Σκεφτείτε στερεότυπα που σχετίζονται με το brand σας και βρείτε τρόπους να τα αμφισβητήσετε δημιουργικά.
2. Εστίασε στην Αυτοπεποίθηση:
Η καμπάνια εστιάζει στην ενδυνάμωση και την αυτοπεποίθηση. Πώς μπορεί η επικοινωνία σας να βοηθήσει το κοινό σας να νιώσει πιο σίγουρο για τον εαυτό του;
3. Υιοθέτησε την Ποικιλομορφία:
Η Colgate παρουσιάζει μια ποικιλία ατόμων με διαφορετικά χαμόγελα. Απεικονίστε την ποικιλομορφία του κοινού σας στην επικοινωνία σας.
4. Δημιούργησε Συναισθηματικό Δεσμό:
Η καμπάνια αγγίζει συναισθήματα όπως η πίεση για τελειότητα και η ανάγκη για αποδοχή. Πώς μπορεί η επικοινωνία σας να αγγίξει τα συναισθήματα του κοινού σας;
5. Χρησιμοποίησε Δημιουργικό Storytelling:
Η “Ομορφιά των Διαστημάτων” είναι μια ενδιαφέρουσα ιστορία με νόημα. Δημιουργήστε ιστορίες που θα τραβήξουν την προσοχή και θα μείνουν αξέχαστες.