Ποτέ άλλοτε οι εταιρείες δεν είχαν χρησιμοποιήσει τις διαφημιστικές πινακίδες εξωτερικών χώρων όχι μόνο για να επικοινωνήσουν με το ευρύ κοινό, αλλά και για να δημιουργήσουν σκόπιμα μια σύγκρουση μεταξύ εμπορικών σημάτων. Ενώ αυτό έγινε ξεκάθαρα για τη διασκέδαση του κοινού, η έκθεση και η επιτυχία ήταν τεράστια.
Η Έναρξη της Μάχης
Όλα ξεκίνησαν σε μια πλούσια γειτονιά του Λος Άντζελες, στην Καλιφόρνια. Η Audi ήταν ο επιτιθέμενος στη μάχη των billboard και ξεκίνησε με μια απλή διαφήμιση που βλέπετε παρακάτω.
Ας ρίξουμε μια ματιά στις δύο πλευρές που ενεπλάκησαν στη Μάχη των Billboard της BMW εναντίον της Audi…
Η πρώτη επίθεση:
Όλα ξεκίνησαν με μια απλή διαφήμιση της BMW στο Λος Άντζελες. Κανείς δεν φανταζόταν ότι αυτό το αθώο billboard θα πυροδοτούσε μια επική μάχη. Λίγο αργότερα, η Audi αντικατέστησε την διαφήμιση με μια δική της, προκαλώντας την BMW να απαντήσει.
Η αντεπίθεση:
Η BMW θα μπορούσε να είχε αγνοήσει την πρόκληση της Audi, αλλά αντίθετα αποφάσισε να ανταποδώσει. Τοποθέτησαν το δικό τους billboard απέναντι από αυτό της Audi, στην Santa Monica Blvd., μια περιοχή με μεγάλη κυκλοφορία. Η απάντηση της BMW ήταν σύντομη και πνευματώδης: “Σας σκακίζουμε”. Η επιτυχία αυτής της αντεπίθεσης δημιούργησε μεγάλη δημοσιότητα και για τις δύο εταιρείες, τόσο στα ΜΜΕ όσο και στα social media.
Η αντεπίθεση της Audi:
Εκμεταλλευόμενη την αυξημένη προσοχή στα social media, η Audi διοργάνωσε έναν διαγωνισμό στο Facebook. Καλούσε τους χρήστες να δημιουργήσουν μια photoshop απάντηση στο checkmate της BMW, τροφοδοτώντας ακόμα περισσότερο την “μάχη”. Τελικά, η Audi ανταποκρίθηκε με ένα δικό της billboard, στο οποίο παρουσίαζε το πανίσχυρο και πανάκριβο R8 με το σλόγκαν “Το πιόνι σας δεν ανταγωνίζεται τον βασιλιά μας”. Πολλοί θεώρησαν ότι αυτό θα ήταν το τέλος αυτής της επικής μάχης δημιουργικότητας και διαφημιστικών προϋπολογισμών.
Το τέλος της μάχης:
Η BMW όμως ήθελε να βάλει τέλος σε αυτή την “μάχη”. Χρησιμοποίησε ένα αερόστατο με το λογότυπό της και την εικόνα του αυτοκινήτου της Formula 1, δένοντάς το στο billboard της Audi. Στόχος της ήταν να τερματίσει την “μάχη” και να κηρύξει νίκη.
Μπορεί μερικοί να ισχυρίζονται ότι η τελευταία επίθεση της BMW σήμανε την νίκη για την εταιρεία, η αλήθεια είναι ότι και οι δύο εταιρείες ωφελήθηκαν από αυτή την “μάχη”. Ο στόχος της διαφήμισης μέσω billboard είναι να τραβήξει την προσοχή όσο το δυνατόν περισσότερων ανθρώπων στην μάρκα. Η “μάχη” αυτή, δημιούργησε μεγάλη δημοσιότητα και στα social media, ό,τι καλύτερο θα μπορούσαν να ζητήσουν και οι δύο εταιρείες. Ακόμα και σήμερα, η BMW και η Audi διατηρούν μια υγιή “σχ’εση’ και, αν και δεν έχουν υπάρξει “μάχες” του ίδιου μεγέθους, συχνά ανταλλάσσουν “πυρά” μέσω διαφόρων διαφημιστικών μέσων.
Η Μάχη των Billboard: BMW εναντίον Audi
Ποτέ άλλοτε οι εταιρείες δεν είχαν χρησιμοποιήσει τις διαφημιστικές πινακίδες εξωτερικών χώρων όχι μόνο για να επικοινωνήσουν με το ευρύ κοινό, αλλά και για να δημιουργήσουν σκόπιμα μια σύγκρουση μεταξύ εμπορικών σημάτων. Ενώ αυτό έγινε ξεκάθαρα για τη διασκέδαση του κοινού, η έκθεση και η επιτυχία ήταν τεράστια.
Η Έναρξη της Μάχης
Όλα ξεκίνησαν σε μια πλούσια γειτονιά του Λος Άντζελες, στην Καλιφόρνια. Η Audi ήταν ο επιτιθέμενος στη μάχη των billboard και ξεκίνησε με μια απλή διαφήμιση που βλέπετε παρακάτω.
Ας ρίξουμε μια ματιά στις δύο πλευρές που ενεπλάκησαν στη Μάχη των Billboard της BMW εναντίον της Audi…
Η πρώτη επίθεση:
Όλα ξεκίνησαν με μια απλή διαφήμιση της BMW στο Λος Άντζελες. Κανείς δεν φανταζόταν ότι αυτό το αθώο billboard θα πυροδοτούσε μια επική μάχη. Λίγο αργότερα, η Audi αντικατέστησε την διαφήμιση με μια δική της, προκαλώντας την BMW να απαντήσει.
Η αντεπίθεση:
Η BMW θα μπορούσε να είχε αγνοήσει την πρόκληση της Audi, αλλά αντίθετα αποφάσισε να ανταποδώσει. Τοποθέτησαν το δικό τους billboard απέναντι από αυτό της Audi, στην Santa Monica Blvd., μια περιοχή με μεγάλη κυκλοφορία. Η απάντηση της BMW ήταν σύντομη και πνευματώδης: “Σας σκακίζουμε”. Η επιτυχία αυτής της αντεπίθεσης δημιούργησε μεγάλη δημοσιότητα και για τις δύο εταιρείες, τόσο στα ΜΜΕ όσο και στα social media.
Η αντεπίθεση της Audi:
Εκμεταλλευόμενη την αυξημένη προσοχή στα social media, η Audi διοργάνωσε έναν διαγωνισμό στο Facebook. Καλούσε τους χρήστες να δημιουργήσουν μια photoshop απάντηση στο checkmate της BMW, τροφοδοτώντας ακόμα περισσότερο την “μάχη”. Τελικά, η Audi ανταποκρίθηκε με ένα δικό της billboard, στο οποίο παρουσίαζε το πανίσχυρο και πανάκριβο R8 με το σλόγκαν “Το πιόνι σας δεν ανταγωνίζεται τον βασιλιά μας”. Πολλοί θεώρησαν ότι αυτό θα ήταν το τέλος αυτής της επικής μάχης δημιουργικότητας και διαφημιστικών προϋπολογισμών.
Το τέλος της μάχης:
Η BMW όμως ήθελε να βάλει τέλος σε αυτή την “μάχη”. Χρησιμοποίησε ένα αερόστατο με το λογότυπό της και την εικόνα του αυτοκινήτου της Formula 1, δένοντάς το στο billboard της Audi. Στόχος της ήταν να τερματίσει την “μάχη” και να κηρύξει νίκη.
Μπορεί μερικοί να ισχυρίζονται ότι η τελευταία επίθεση της BMW σήμανε την νίκη για την εταιρεία, η αλήθεια είναι ότι και οι δύο εταιρείες ωφελήθηκαν από αυτή την “μάχη”. Ο στόχος της διαφήμισης μέσω billboard είναι να τραβήξει την προσοχή όσο το δυνατόν περισσότερων ανθρώπων στην μάρκα. Η “μάχη” αυτή, δημιούργησε μεγάλη δημοσιότητα και στα social media, ό,τι καλύτερο θα μπορούσαν να ζητήσουν και οι δύο εταιρείες. Ακόμα και σήμερα, η BMW και η Audi διατηρούν μια υγιή “σχ’εση’ και, αν και δεν έχουν υπάρξει “μάχες” του ίδιου μεγέθους, συχνά ανταλλάσσουν “πυρά” μέσω διαφόρων διαφημιστικών μέσων.