Η καμπάνια της Kate Spade και της Heinz ήταν μια συνεργασία που έφερε μαζί δύο διαφορετικούς κόσμους: τη μόδα και το φαγητό. Η ιδέα ήταν να δημιουργηθεί μια συλλογή προϊόντων (τσάντες, αξεσουάρ, ρούχα) εμπνευσμένων από το χαρακτηριστικό κόκκινο του ketchup Heinz. Με τον παιχνιδιάρικο και χαρούμενο χαρακτήρα της Kate Spade, η καμπάνια τόνισε την έννοια …
More-
Όταν η μόδα συναντάει την Heinz
-
Πώς η Coca Cola ενθαρρύνει την ανακύκλωση με μια απλή, μα δυνατή ιδέα!
Ενθουσιάστηκα όταν πρωτοείδα την καμπάνια “Recycle Me” της Coca Cola! Η ιδέα να τσαλακώσουν το λογότυπο σε αλουμινένια κουτάκια για να ενθαρρύνουν την ανακύκλωση ήταν τόσο απλή, μα τόσο δυνατή. Ας δούμε μαζί τα βασικά σημεία: Η καμπάνια “Recycle Me” αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το marketing για να …
More -
Δωρεάν εκτυπώσιμο ημερολόγιο / Αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα
Ένα ημερολόγιο που αρχίζει από 1 Δεκεμβρίου. Το 25 είναι το πρώτο σημαιάκι, είναι αντίστροφη μέτρηση. 25 ημέρες μέχρι τα Χριστούγεννα. Μπορείς να το τυπώσεις να περάσεις μια κορδελίτσα στα σημαιάκια και να τα κρεμάσεις. Κάθε μέρα κόβεις και ένα σημαιάκι και κάνεις κάτι με το παιδί. Έχω πολλές ιδέες γι’αυτό θα τις μαζέψω και …
More -
Όταν η τέχνη εμπνέει τον Creative
Όταν με Samsung δεν βγάζεις selfies… …αλλά self-portraits! Ο κανονικός πίνακας 🙂 Το ίδιο έχει γίνει και με την Frida Project μαθητών “The Cracked Paintings” Δημοσιεύτηκε στη Γερμανία τον Ιούλιο του 2017. Δημιουργήθηκε για την Vaseline από το Miami Ad School. Είναι ενδιαφέρον πώς οι νέοι δημιουργοί συνδυάζουν την τέχνη με την προώθηση προϊόντων. “Όταν …
More -
Ένα τεράστιο Μουσείο Ψευδαισθήσεων άνοιξε στο Λας Βέγκας
Ένα τεράστιο Μουσείο Ψευδαισθήσεων άνοιξε στο Λας Βέγκας, και η Κροατική ομάδα Šanavala Concept Store ανέλαβε να του δώσει ζωή στον κόσμο της ψυχαγωγίας. Το μουσείο προσφέρει μια εμπειρία που σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό, παίζοντας με την αντίληψη και αναδεικνύοντας το αδύνατο. Και το σύνθημά του; Απλά “WOW”. Μια λέξη παγκοσμίως αναγνωρίσιμη που …
More